Ens ajudem de la psicopedagogia i de la psicologia educativa per analitzar les formes d'aprendre i d'ensenyar i millorar l'efectivitat de les intervencions educatives. Diagnostiquem les habilitats dels infants i adolescents per afrontar els processos d'aprenentatge i les dificultats que se'n poden desprendre.
INTERVENCIÓ EN LES DIFICULTATS D'APRENENTATGE
Disposem d'un servei de reeducació psicopedagògica en el qual es treballen de manera individual o grupal les dificultats en l'aprenentatge en el qual es treballen els aspectes vinculats a les necessitats de cada infant o adolescent: lectoescriptura, tècniques d'estudi, organització i gestió del temps, l'atenció, la memòria, el càlcul, entre d'altres.
Desenvolupem programes específics de tractament per a la dislèxia, discalcúlia, les dificultats no específiques, els dèficits atencionals, etc.
Ens coordinem periòdicament amb les educadores i professionals del centre escolar.
QUÈ ENS FA DIFERENTS?
Les professionals que realitzen les sessions de reforç escolar són persones amb estudis relacionats amb les dificultats de l'aprenentatge, amb la qual cosa estan capacitades per detectar de manera precoç alteracions que poden interferir en els processos d'aprenentatge.
Si detectem alguna cosa que ens cridi l'atenció, et convocarem i et proposarem un estudi personalitzat per valorar l'existència de dificultats específiques.
PROGRAMA LEGOS
Es tracta d'un programa específicament dissenyat per al tractament de les dificultas de la lectura i l'escriptura que engloba un treball multidiscilpinar utilitzant la metodologia Glifing i donant cabuda no només a les dificultats sinó a les necessitats emocionals.
Combinem l'atenció grupal amb l'atenció individualitzada i de manera coordinada amb el centre escolar.
Les àrees d'intervenció són: les habilitats sensomotores, l'automatització de la lectura, la comprensió lectora, l'expressió escrita, la discriminació visual i auditiva de les lletres, l'autoestima i l'autoconcepte.